.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد؛
همکاری وزارت آموزش و پرورش در خرید کاغذ از صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: مسؤولان وزارت آموزش و پرورش در راستای حمایت از تولیدات داخلی بر ادامه همکاری و تأمین بخشی از نیاز خود برای چاپ کتب درسی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تأکید کردند.

به گزارش شمال نیوز، ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز جلسه‌ای بین مسؤولان شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و برخی از مدیران وزارت آموزش و پرورش با هدف تحقق فرمایشات رهبری در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» برگزار شد.

وی افزود: مسؤولان وزارت آموزش و پرورش در راستای حمایت از تولیدات داخلی بر ادامه همکاری و تأمین بخشی از نیاز خود جهت چاپ کتب درسی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تأکید کردند.

روغنی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه این شرکت با ظرفیت سالانه 175 هزار تن بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع کاغذ در کشور است، گفت: این شرکت با تکیه بر پرسنل توانمند، سخت‌کوش و متعهد با وجود مواجه با مشکلات و موانع جدی تلاش کرده تا با اتخاذ تمهیداتی اثربخش و رفع موانع موجود و دور زدن تحریم‌ها مقتدرانه در عرصه صنعت کشور مأموریت‌های محوله را به نحو مطلوب به انجام برساند که به موفقیت‌ها و رکودهای جدیدی در عرصه تولید و فروش دست یافته است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اعلام اینکه این شرکت حدود 20 درصد از نیازهای کاغذهای مصرفی کشور را برعهده دارد، گفت: باید در سایه توانمندی‌های داخلی و تلاش بیشتر و عزم راسخ در تحقق برنامه‌های اقتصادی با هدف قطع وابستگی‌ها، غلبه بر تحریم‌ها، حفظ اشتغال پایدار، حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عرصه‌های کار و تولید در سایه ولایت فقیه تلاشی مضاعف کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گل اقا خان 26 ارديبهشت 1395
دمت گرم اقا ابوالفضل مواظب باش آقا زاده ها پا چكت ندن اگه اونا بزارن صنعت كشور رشد كنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.146 seconds.